Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 16 marca 2012

Miał być dinozaur..


Moje najmłodsze dziecię aktualnie bawi sie na urodzinach u kolegi...
Od jakiegoś już czasu stało sie naszą tradycją dawać prezenty praktyczne.
 Są to najczęściej poduszki.
Pewnego razu zbuntowałam sie , ponieważ widzę co sie dzieje.
Dzieci wymyslają coraz to bardziej niezwykłe prezenty a rodzice sie na to godzą , albo i nie...
Nie dość , że są to zwykle bardzo kosztowne zabawki to po jakims czasie i tak laduja w ''koszu zabawek minionych z lekka zdezaktualizowany''  by ustapić miejsca kolejnemu reklamowanemu pierdułku!
Powiedziałam dość! widząc  co robi moja latorośl, ciągle chce coś nowego a cieszy się tym krótko..


Dlatego wcześniej robię wywiad z rodzicami
 na temat zainteresowańdziecka,
albo pytam  , o ulubiona postać ,bohatera itp..
I zabieram sie za wyszywanie.
Nie radze pytać o zdanie własnych pociech! 
Byscie sie zdziwili co mówia na temat upodobań kolegów.
Na szczęście zapytałam matki chłopca , 
która powiedziała mi , że jej syn
kocha dinozaury.
Trochę zajeło mi czasu szukanie odpowiedniego wzoru.
Okazuje się , że nie ma ich tak dużo 
szczególnie jesli chce sie dopasować do wieku.
No bo wiadomo , nawet jesli spodoba mu sie usmiechniety dino
 spogladający zamglonym
wzrokiem za drzewa... to niekoniecznie chciałby dostac taka wersję
kiedy patrzy na prezent kilkunastu jedenastoletnich chłopców.
W tym wieku zaczyna sie juz dbac o swój męski image.
Mam nadzieję , że prezent sie spodoba , a jeśli nawet nie to bedzie miał
przydatną podusie..

Dziewczyny jeszcze kilka słów na temat wymianek.
Chwilowo nie moge sie zapisać na żadną , poniewaz muszę sie wywiązac z zamówień
i pomyśleć o moich chłopakach ,którzy zaczynaja na mnie spozierac
z wyrzutem.W postanowieniu Noworoczne  zobowiazałam sie zadbac o nich wreszcie i chciałabym słowa dotrzymac..przynajmniej w tym roku. Jesli bede miała troche wiecej czasu to na pewno dam znac!
Sciskam Was gorąco i dziekuje za wszystkie miłe słowa, życze spokojnego ciepłego weekendu.

19 komentarzy:

  1. masz rację z tymi prezentami! Ale też nie każdy ma takie zdolności jak Ty żeby wręczać prace wykonane przez siebie, ja bym się chyba nie odważyła:D Twoja poducha jest rewelacyjna, na pewno się spodoba i nie wyląduje w koszu z markowymi zabawkami! Jest świetna! A jestem ciekawa co by powiedziała Twoja latorośl na zainteresowania kolegi:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuje się pod Twoja refleksją na temat prezentów,wszystko i na pięć minut.Poduszka bardzo ciekawe rozwiązanie choć przyznam,że bardzo absorbujące.Dino,bardzo milusi na pewno zdobędzie serce kolegi syna
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  3. Poducha dla prawdziwego twardziela :), nie ma takiej opcji aby się nie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och zdecydowanie, to właśnie dziś miałam tu zajrzeć! Jestem po tygodniu dinozaurowo-urodzinowym. Ja już też obiecałam sobie, że wszystkie prezenty wykonam osobiście - jestem po pierwszym (http://druterele.blogspot.com/2012/03/wszystkiego-najlepszego-marysiu.html), bo moje dziecię dopiero rozpoczyna edukację.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry pomysł z tymi prezentami. Mnie rozłozyła na łopatki pewna 6-latka. Daliśmy jej w prezencie pod Choinkę Barbie a ona zerknęła tylko do torebki z prezentem, machnęła ręką i poleciała z ze stwierdzeniem " Łeeee, lalka..." :) Twoja poduszka jest świetna i napewno się spodoba. Myślę, ze dzieci po tygodniu już wcale nie cieszą się z reklamowanych zabawek, a właśnie tymi "niekomercyjnymi" najwiecej sie bawią. A Twój prezent nie dość, że fajny to jeszcze praktyczny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny prezent ^^ dinozaur jest po prostu wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dinozaur niczym z parku jurajskiego :) Bardzo dobry pmysł z tymi prezentami. Uważam, że nie należy rozpoieszczać dzieci mega drogimi zabawkami (ciekawe co powoem na ten temat, jak się dochowam własnych pociech...)
    Pozdrawiam cieplutko!
    P.S. A jak Ci idzie z jajkami?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna poducha, bardzo męski wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezent przydatny, pomysłowy i śliczny. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozsądek dobra rzecz a poducha zawsze się przyda na dodatek z dinozaurem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezent pomysłowy i zawsze można się przytulić do ulubionego dinozaura:) Dotrzymywanie noworocznych obietnic to bardzo ważna sprawa, zwłaszcza jeśli to dotyczy własnych dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna podusia, uwielbiam poduszki wszelkiego rodzaju:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna poducha, będzie wspaniałą pamiątką na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą w stu procentach, a poducha przewspaniała ;o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam to samo zawsze wybieram prezenty praktyczne a nie reklamowane haha i nie chodzi o skąpstwo .Staram się oprócz prezentu praktycznego dodać duperelki za 20zł i jakoś wszyscy zadowoleni :D
    TYLKO prawda jest taka ,że ciężko dogodzić dzieciom w tych czasach .
    Ciepło pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. poducha pierwsza klasa, super prezent!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycam się już od dłuższego czasu Twoimi pomysłami i wykonaniem. Pozdrawiam serdecznie życząc pięknej veny.
    JOt

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna poducha!! I masz rację z tymi prezentami. Ja już od kilku lat prezenty na dziecięce przyjęcia urodzinowe ustalam z rodzicami solizanta. Ostatnio mam jeszcze prościej bo wszystkie koleżanki moich dzieci od razu z zaproszeniem pytają czy mogę zrobić szydełkową biżuterię lub misia-zawieszkę :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy