Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 22 marca 2012

TUSAL 3


To juz trzecia odsłona mojego słoiczka...już niedługo bedę go udeptywac nogą!
Sporo niteczek w nim przybyło i powoli brakuje w nim miejsca.
Cały czas coś robie i obawiam sie ,że nie z wszystkim się wyrobie.
Tuz po świetach wybieramy się na wesele do znajomych.
Z tej okazji miałam przygotować pamiątke ślubna , ale wyjatkowo nie mam pomysłu.
To znaczy niby mam , ale nie jestem do końca zadowolona z wyboru , no i ciągle
obawiam sie , że wzór jest zbyt pracochłonny.
A do tego świeta , komunie i juz mam dosyc...
Zapomniałam dodać , że dopadło mnie wiosenne zmęczenie.. chyba , że to
jakaś choroba.
Tymczasem pozdrawiam Was bardzo goraco i jak tylko moge zagladam do Was.

5 komentarzy:

  1. Jak ślicznie przyozdobiony słoiczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowny słoiczek! Kochana, Ty powinnaś zmontować następnym razem nie słoiczek, tylko słój...taki po kiszonych ogórasach,ha,ha! Tyle co Ty naszyjesz, nadziergasz! Cudowności! Uwielbiam Twoje hafty! A wzory NIMUE są powalające na kolana. Jestem w gronie wielbicielek! Na razie wzdycham! Mam już wzór skrzypka, ale szybko się za niego nie zabiorę. Na początek muszę mieć coś prostszego. Jeśli nie masz do kompletu a chciałabyś daj mi znać na maila. Buziaki! aga
    agamelnik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie przyozdobiłaś słoiczek, pięknie wygląda, a zawartość świadczy, ze jesteś pracowtą hafciarsko kobitą!

    OdpowiedzUsuń
  4. nitek rzeczywiście już sporo. Ja tez cierpię chyba na jakieś przesilenie wiosenne bo nic mi sie nie chce. Ale mam nadzieję, że szybko przejdzie bo zaczynam z tym walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ozdoba słoiczka! :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy