Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 25 marca 2012

W jesiennym nastroju..


Każdy ma jakieś ulubione przedmioty do zdobienia , haftowania ,obrabiania itd..
u mnie są to zdecydowanie torby , torebki.. ponoć my kobiety mamy do nich słabość.
Nie wiem jak długo będa powstawać. Być może za jakiś czas będę haftem ozdabiać inne rzeczy.
Tymczasem pokazuje Wam torbę ,która powstała na pożegnanie jesieni he he, a tu minęła zima , przywitałyśmy wiosnę.. ale to nic będzie jak znalazł na sezon grzybowy.


25 komentarzy:

  1. Torba świetna, no i co z tego, że z grzybkami. Ja bym ją nosiła o każdej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i wcale nie tylko na grzyby

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torba, chciałabym umieć taką uszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszła o tak, jak dziewczyny mówią, chyba nie tylko na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe! Nie ma to, jak zawczasu przygotowywać się do sezonu :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba przecudna. Haft rewelacyjny. Masz klasę. U mnie króluje haft wstążeczkowy. Zajrzyj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Luno, w moim krok - po - kroku jest opisane jak zrobić okładkę - ja udekorowałam aplikacją, może Ci pomoże ;)
    Zastanawiam się, czy dałabyś radę zrobić krzyżykami te tulipany...?

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna jest..i ten jej kształt:))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ! bardzo podoba mi się kształt torby, no i hafcik super , idealna na spacer do lasu:D

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna, caloroczna torba, nie tylko na grzyby;-)
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię zbierać grzyby i mam słabość do motywów ,,grzybowych ''
    Lepiej późno niż wcale...:)

    POzdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny fason i w ogóle jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna torba , piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna torba z bardzo ładnym haftem - lubię takie oryginalne torby, której na pewno nigdy u nikogo nie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosną grzyby też rosną:) Torba pięknie zdobiona, jak każda którą stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna ta torba na sezon grzybowy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta torba,grzybki pierwsza klasa! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Haft przecudny:)
    Torba rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna torba i hafcik równie sliczny!!! Wszystko razem wygląda rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje torby są takie piękne. Mnie marzy się torba z haftem, lecz niestety poza wyhaftowaniem brakuje mi talentu do szycia. Kolejnej zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciesze się, ze moje torby sie podobaja, juz niedługo wyjde na spacer z torba która pokazywałam wczesniej, zelfem ,mam nadzieję ,że niedługo powstanie kolejna.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy