Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 8 marca 2012

Dzień Kobiet




A że Pan Bóg ja stworzył ,a szatan opętał , 
Jest więc odtąd na wieki i grzeszna i święta,
Zdradliwa i wierna , i uśmiech i łza..
I anioł i demon ,i upór i cud ,
I szczyt nad chmurami ,i przepaść bez dna.
Początek i koniec...
( J. Tuwim)


Kobieta jest mądrzejsza od mężczyzny,
 ale najwięcej rozumu musi zużyć na to, by ukryć ten fakt.

 
.. My kobiety stale tęsknimy za bliskością i przygodą.
Każda z nas pragnie być Piękną, bohaterką jakiejś wspaniałej opowieści..
''Urzekajaca'' S. Eldredge , J. Eldredge

''..podróż zaczyna się od marzenia...''

Dlatego nie pozbawiajmy siebie Marzeń drogie Panie!!! .

A dzisiaj chciałam Wam pokazać haft na woreczku i kolejne serduszko  motywem ,
który cieszy sie dużą popularnością. Powiem  ,że i ja bardzo chetnie wyszywam ten bukiecik.

A na mnie czeka kolejne wyzwanie.. mam nadzieję pokazać Wam już niedługo,
 co działam na lnie który niedawno kupiłam..
Muszę się przyznać ,że tak trochę uciekam od tego co mnie czeka..
Wybrałam już wzorek na pamiątkę ślubną , mojemu mężowi chyba niezbyt się podoba,
uważa ,że jest nieco infantylna.
Niestety wybór nie jest zbyt wielki w tej materii a jak wiecie nie lubię wyszywać czegoś co już 
zostało powielone 100 razy. Przeszukałam wzory z moich gazetek i zdecydowałam się na projekt zupełnie inny. Mnie się podoba  a to oznacza , że przyjemniej będzie się go haftować.
No zostaje jeszcze pamiątka na 18-nastkę..
 i 4 już na dzień dzisiejszy pamiątki na 1 Komunie Św... oj cienko to widzę. 
Tym bardziej , że wzory bardzo mi się opatrzyły , no i muszą nie być zbyt pracochłonne.
No zobaczymy jak to będzie. A teraz mimo , że padam ze zmęczenia 
idę zrobić kilka krzyżyków.

12 komentarzy:

  1. Znów pokazujesz cudeńka.
    Dobrze, że mam Twój hafcik, to go sobie podotykam, bo inaczej, to już dawno podrapałabym monitor w moim laptopie :)
    Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te Twoje hafty.... nie mogę się napatrzeć na te kwiaty - jak żywe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ^^ trzymam kciuki, coby się dobrze dziergało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudami zawsze nas "karmisz"!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne hafty jak zawsze... Trzymam kciuki za następne prace, dużo tego - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. I anioł i demon... otóż to! Piękne hafciki. Serduszko chwyciło mnie za serce :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny haft na woreczku, a cytat Tuwima najprawdziwszy! Serce cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. I znowu cudeńka pokazujesz a ja cieszę oczęta :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely, just wonderful!

    Greetings from Bavaria
    Gabriele

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely, just wonderful!

    Greetings from Bavaria
    Gabriele

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy