Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 11 marca 2012

Valentynkowy prezent...


Nie było okazji by wcześniej pokazać Wam mój prezent który ,
 otrzymałam od mojego Walentego...
Teraz bardzo się ciesze , ale na początku
nie chciałam słyszec o tym pomyśle!
Po co nam dodatkowy komputer...niepotrzebny wydatek! ..
to tylko niektóre z moich argumentów przeciwko.
Ale najwyrazniej mój mąż zna mnie lepiej , bo postawił na swoim tłumacząc też korzyściami
jakie On będzie miał:
-że wreszczie odzyska miejsce na biurku ,które wiecznie ktoś 
zajmował..( tu delikatne wejrzenie w moja stronę),
-Oczywiście dzieci ,które nie tylko grała , ale też odrabiały
wirtualne lekcje! ( dla mnie to kretyński pomysł)
-pojemność  naszego stacjonarnego komputera zwolni się , poprzez usuniecie 
moich wzorów i przeniesienie ich do mojego laptopa.
-komputer stacjonarny został przeniesiony do pokoju dzieci by służyć im , kiedy
wymagają tego obowiązki , a internet przenośny poszedł pod klucz i jest ''wydzielany'' z rozwaga
he he nie ucieszyły się moje latorośle! 
No cóż w naszym domu dzieci nie rządzą nami i muszą się
stosować do pewnych wymagań.
Wracając do tematu to niezwykle przydatny gadżet dla osoby takiej jak ja
Jest tylko jeden problem...muszę uważać jak marudzę ,
że np nie mogę się przyzwyczaić do klawiatury...
zaraz mam propozycje zamiany hi hi.
Nic z tego wreszcie doceniłam prezent i na każdym kroku mówię mężowi jak bardzo z niego się cieszę.
Mam swoje przenośne miejsce ze wzorami , mogę go zabrać do kuchni czy też drugiego pokoju
by nie przeszkadzać innym.
Moge obejrzeć ulubiony film w łóżku mając go na kolanach ha ha to już rozpusta!
Jeszcze wiele przydatnych funkcji spełnia , ale teraz po jakimś czasie testowania stwierdzam, że
nie żałuję i już nie wyobrażam sobie , że go nie mam.
Oczywiście można sie bez takich obyć ale jak ktoś już kiedyś powiedział do luksusu człowiek się przyzwyczaja...

Dziewczyny mam pytanie czy któraś z Was  wie którym programem moge
 w prosty sposób sprawić , że na jednym zdjęciu będę mieć 4 np różne ?
Kiedyś miałam taki ale po formacie kompa straciłam instalkę a nie pamiętam jak się nazywał.
Bardzo podoba mi się ten sposób prezentowania zdjęć. 
Chciałabym też by był łatwy w obsłudze i najlepiej po polsku..
A teraz wreszcie zabieram się za robótkę.. coś ostatnio marnie mi idzie. Pozdrawiam Was wszystkich i miło mi ,że aż 200 osób zechciało obserwować to co robię ,to dla mnie niezwykłe wyróżnienie.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej słonecznej niedzieli

13 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny użyteczny prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Też pracuję na lapie i bardzo sobie to chwalę, zwłaszcza, gdy nie chce mi się z łóżka wychodzić np w weekend. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezent. Też bym taki chciała ale to mojemu Walentemu nawet do głowy nie przyjdzie. Ja korzystam z picassa 3 tam można zrobić kolarz i wstawić kilka zdjęć na jedno.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rowniez mam swojego, osobistego laptopa i jestem zadowolona, taki prezent to same plusy:-)
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent :), taki sam ostatnio przybył też u mnie w domu,ale ja używam innego laptopa.
    Nie wiem z jakiego programu korzystałaś, ja tak jak renia robię kolaże (i nie tylko) też w Picassa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak własny laptop i bezprzewodowy internet, też doceniam to dobrodziejstwo. Ja również korzystam z Picassa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęściara! Ja dzielę z mężem, wiec mam pewne ograniczenia! Ale i korzystnie dla mnie, gdyż nie we wszystkim jestem gramotna jeśli chodzi o sprzęty komputerowe! Właśnie dzięki mężowi mam PhotoScape i robię sobie kilka zdjątek na jednej tablicy! Chyba o to Ci chodziło, zajrzyj do mnie?! Polecam ten program, jak na moją blond głowę, ogarniam go i jestem zadowolona! Buziaki! aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez nieuwagę nie znalazłyśmy się do tej pory na tablicy Twoich obserwatorów.
    Jesteśmy jednak stałymi bywalczyniami na tym blogu więc z radością rozpoczynamy trzecią setkę obserwatorów - Maria i Ola

    Odnośnie osobistego laptopa, to obecnie nie wyobrażam sobie innego stanu. Osobisty laptop jest dla mnie skarbem.
    Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. Łe no, super sprawa! Ja dziś bez laptopa nie wyobażam sobie życia! Z internetem zrobiliście bardzo mądrze. A co do programu, to polecam photo filtre. Ja na nim pracuję i bardzo sobie chwalę. Kiedyś zdjęcia łączyłam w Power Poincie i zapisywałam slajd jako jpg. Pokrętna to technologia, ale radziłam sobie, jak umiałam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Laptopik fajna sprawa,też mam w domu ,ale chwilowo bez internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny prezent ^^ ja na razie mam własny komputer, natomiast przy przeprowadzce Luby obiecał mi laptopa :) Bo jakkolwiek komputer fajny jest, to wizja niezajmowania przez niego większości biurka oraz możliwość bezproblemowego przetransportowania go do innego pokoju jest wielce kusząca :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nurrgula- Dokładnie!

    renia0605- ja czasem też uzywam Picassa ,ale nie o taki efekt mi chodzi. Bardzo podoba mi sie sposób prezentacji zdjec jak np na blogu
    http://petitbonheur-blog.blogspot.com/
    Nie wiem czy w picassie da sie uzyskac taki efekt ,ja przynajmniej nie potrafiłam tego zrobic.

    chaga- wyglada na to ,że bedę musiała udac się do Ciebie po instrukcje..

    aga melnik- ściągnełam ten program ,ale nie jest po polsku ,może masz instalkę?

    Maria i Ola- to dla mnie wyróznienie ,że zechciałyście dołączyć do grona moich obserwatorów.

    petra bluszcz- dzieki za namiary przetestuje program a jakby co...

    Tuome- to naprawde niezwykle użyteczny przedmiot hi hi.

    Dziewczyny bardzo Wam dziekuje za rady i sugestię ,bede robowac , a gdyby moje oczekiwania nadal nie były spełnione to znowu Wam ''pojeczę ''

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny prezent !
    a tam od razu rozpusta ! korzystaj z zycia ile się da !!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy