Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 5 marca 2012

Climbing Rose Cottage

W przedostatnim poście obiecywałam , że pokażę Wam najnowszą moja pracę
z której jestem bardzo zadowolona.
To mam nadzieje pierwszy z serii , która od dawna cieszy moje oczy i zachwyca.

Sampler jest wykonany jak możecie zauważyć różnymi ściegami 
od krzyżykowego począwszy 
a na ściegach needlepointowych kończywszy.


Koraliki dopełniają całości i pod tym względem jest to praca dla mnie niezwykła,
Łączy różne techniki i zadawala wybredne gusta.


Do tego bogactwo pasteli moich ulubionych kolorków , wszystko to sprawia  , że obrazki wykonane ta technika są niezwykle dekoracyjne.


Inne wykonane  ściegi to;
Cashmere stitch
Round Eyelet
Satin Stitch
Scotch Stitch
Mam nadzieję , że nie pomyliłam się w nazwach. Jeśli tak to pewnie ktoś mnie poprawi.
I jeszcze jedna sprawa .. haft został wykonany na lnie , to juz druga wieksza praca 
która wykonuję właśnie na lnie.
I tym sposobem przełamałam moje obawy i strach przed ta tkaniną.
Maja racje Ci wszyscy którzy mówią ,że jak ktoś raz zacznie to potem nie może skonczyć.
Absolutnie zakochałam się w lnie!!!!!
Niedługo pokażę jak spożytkowałam hafcik 
bo nie byłabym sobą gdybym nie miała dylematów w tej materii..


Dzisiaj także dostałam przesyłkę  ze sklepu internetowego , gdzie zamówiłam sobie kawałki lnu różnych gatunków. Muszę stwierdzić ,że naocznie przekonałam się ,że nie taki diabeł straszny jak go malują!
Spodziewałam się tkaniny o splocie prześcieradła ha ha , możecie sobie wyobrazić!
a tymczasem zostałam mile zaskoczona.
Do tego udało mi sie kupić żyłkę która będę zaznaczać kratki przy większych projektach.


Dodatkowo 2 opakowania Bobinek na mulinę.

Mam tez zamiar spróbowac swoich sił w wyszywaniu guziczków 
a do tego są potrzebne odpowiednie formy..



29 komentarzy:

  1. cudowne !!!!
    podziwiam Twoją pracę i strasznie żałuję że nie mam cierpliwości i wzroku do haftów :(

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne!!! Luna ten samplerek jest cudny!!!!!
    A i zakupy rewelacyjne. Ciekawi mnie te formy do guziczków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie nowa szata Twojego bloga (a moze to tylko naglowek jest nowy? ). Sampler jest przeuroczy ! Ja tez lubie pastelowe kolory...
    Czy mozesz podac nazwe sklepu internetowego z lnem ?
    Wielkie dzieki z gory !!!
    Moc serdecznosci !

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście ,że moge podac nazwe sklepu ,poniewaz to za sprawa Chagi do niego trafiłam
    http://www.epasmanteria.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny haft, masz rację zaspokoi każde wybredne gusta:D A ten len to ta tzw obrazkowy? muszę chyba spróbować, bo ja kupuje taki zwykły w sklepie z materiałami:D a te guziczki to na haft? jak tak to sklep ten sam co podałaś wyżej? dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe zakupki, jak szaleć to szaleć. Ciekawa jestem jak Ci pójdzie z guzikami, widzę że machnęłaś różne rozmiary :).
    A propo lnu to jaki kupiłaś? Zweigart, Permim - zwykły i obrazkowy? Liczę na relację jak Ci się będzie haftować na nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. a zapomniałam dodać obrazek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haftytin- zapomniałam dodac ,że len na którym wyszywałam sampler pochodzi z moich prywatnych zbiorów starych serwet ,które postanowiłam zuzyc do haftu krzyzykowego ,poniewaz splot jest bardzo równy i regularny.

    Chaga- jesli chodzi o zakupiony len to jest to

    len obrazkowy ct25 permin of copenhagen
    Linda 27 ct-kolor ecru
    Lugana 25ct- biały
    len 28ct -Permin of Copenhagen -tym jestem zachwycona!.
    obawiałam sie ,że bedzie sie na nim zle wyszywac ze wzgledu na gestosc ,ale chyba nie bedzie tak zle z zyłką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj:) też bym była zadowolona z takiego cuda!! Pięknie!!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej jakie to śliczne...a zakupy:)))pozazdrościć:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafcik śliczny, a zakupy chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to wygląda! Jestem zachwycona, czy są może do tego jakieś wzorki? Taki jak do haftu krzyżykowego, czy mogłabym go zobaczyc? bardzo ciekawa jestem czy dałabym sobie radę z czymś tak innym niż prosty i zupełnie zwyczajny, przy twojej pracy, haft krzyżykowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda cudownie i tych guzików jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  14. REWELACJA. Siedzę i się gapię jak sroka w gnat. Kochana, szalej dalej i pokazuj. Ja chłonę wszystko jak gąbka.
    I czekam na te guzki. Jakoś nie wiem co z nimi zrobisz.
    Buziole k9ochana przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaaaaaa, a czy wzorki możesz jednak udostępnić???
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca. połączenie różnych technik wygląda niezwykle bogato i elegancko. Pierwszy raz słyszę takie nazwy ściegów tzn że pora się dokształcić :) Zakupy zdradzają kolejne ambitne plany, ciekawa jestem co z tych guziczków wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna praca, uroczo się prezentuje!!!Mam nadzieję obejrzeć więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam oglądać Twoje prace!!! Są cudowne i niepowtarzalne!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny, nie mogę oderwał wzorku, taki delikatny, subtelny...

    OdpowiedzUsuń
  20. Hafcik przepiękny - nie mogę oderwać od niego oczu! O haftowanych guzikach jeszcze nie słyszałam, ale brzmi już ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny samplerek i świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż chciałoby się powiedzieć: a nie mówiłam?????

    ;) Tu, w policzek, buzi poproszę za kampanię lnianą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aploch duzego buziaka Ci slę, trzeba słuchac doświadczonych..

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejuniu jak mi się ten obrazek podoba:)
    Pozwalam sobie zostać u Ciebie na dłużej bo mi się podoba.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy