Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 14 listopada 2013

Dziękuję


O tym , że uwielbiam haft cieniowany nie muszę nikogo przekonywać..
.a wszelkiego rodzaju publikacje na ten temat są dla mnie bezcenne ,
 tym bardziej jeśli jest trudność z dostaniem ich na naszym rynku.


I oto niezwykła przesyłka dotarła do mnie wczoraj od...Beaty czyli Marapuamy
To miała być hmm niby nagroda pocieszenia w candy , które Ona organizowała.
Mam poważne wątpliwości bo to raczej wygląda na Nagrodę Główną .


To książka do której wzdychałam od dawna 
"The Embroiderer's Countryside"-Helen M. Stevens ,
której niektóre obrazy pokazywałam niedawno na blogu.
Zresztą zobaczcie sami.







Beata prowadzi pięknego bloga , gdzie tworzy wspaniałe przedmioty a do tego w tle gra... przepiękna melodia , zerknijcie a przekonacie się ,że pisze prawdę.
Beato z serca Ci Dziękuję !

28 komentarzy:

  1. Oj, zazdroszczę.... też wolałabym taką nagrodę pocieszenia, od głównej....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent i już nie mogę się doczekać jak go zaczniesz wykorzystywać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w pełni zasłużyłaś na taki prezent - zrobisz z niego dobry użytek Kochana :)))
    pozdrawiam ciepło i czekam na Twoje cieniowane dzieła :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam hafty H. M. Stevens od lat. Wspaniały prezent dostałaś !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty farciaro, ależ masz szczęście. Gratuluję głównej nagrody, hihi. Skoro już masz upragnioną, wymarzoną, pewnie niedługo wyślinioną (chociaż nie, z papierem obchodzisz się wyjątkowo), to teraz do roboty, szybciutko. Czekam na spektakularne posty. Wyraźnie czytasz POSTY. Dalej maleńka, ruchy.
    Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluje,cudna nagroda:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddam duszę za tę książkę. Są w niej jak widzę pomysły z mojego świata. Eh, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super główna nagroda to teraz nam Luna przepadłe i pewnie w niedługim czasie powstanie niezwykła pracą wykonana tą techniką. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba książka trafiła w najlepsze ręce w jakie mogła trafić, Ty na pewno zrobisz z treści w niej zawartych dobry użytek i znowu zadziwisz nas kreatywnością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna książka, nawet do pogladania, jak ktoś haftu nie umie. A dzięcioł, jak prawdziwy u mnie na Mazurach.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, przepiękna nagroda pocieszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezent i trafił we właściwe ręce.;) Kto jak nie Ty wyczaruje coś w tej wspaniałej ksiązki.
    Pozdrawiam i życzę jaj naj naj.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super nagroda - dla mnie również byłaby jak główna nagroda :) Rozumiem, że najbliższe tygodnie spędzisz z książką pani Stevens.
    Dziękuję za przypomnienie niezwykle inspirującego bloga. Trochę zaniedbałam moje Tildy, ale chcę to naprawić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyobrażam sobie jaka Jesteś przeszczęśliwa kobietko;)
    Wspaniały prezent.. idealny dla Ciebie. Szóste zdjęcie-ziółka z motylkami są prześliczne;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam te hafty w poprzednich wpisach -są wspaniałe. Gratuluję takiego ślicznego prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite, co mozna igłą i nitką wyczarować :))) Gratuluję prezentu i czekam na Twoje dzieła zainspirowane ta książką!

    OdpowiedzUsuń
  17. No to teraz spodziewam się tych haftowanych Twoją ręką kolejnych cudów!
    Cieszę się razem z Tobą,że masz te książkę:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę Ci tej książki!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie to szczęście zyskać taką bajeczną nagrodę pocieszenia,ale jakie to mega szczęście tak cudnie haftować jak Ty. Zasłużyłaś w pełni na tak piękny prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopisuję się do Dziewczyn -trafiła w najlepsze rączki:)
    P:))

    OdpowiedzUsuń
  21. No, to nie mogę się doczekać wykorzystania tej nagrody :) Gratulacje :)
    (komentarz wyżej był ten sam, ale usunęłam, bo się jakoś dziwnie zdublowało) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję nagrody pocieszenia (ale jakby to była główna ), która trafiła w najlepsze ręce i czekam aż ją wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo piękny dostałąś prezent teraz możesz realizować swe zamierzone plany hafciarskie plany cieplutko pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny prezent:))mnie zachwycają te puchate ptaszki :)))

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy