Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 22 listopada 2013

Wstążki w roli głównej !

Jak niewiele trzeba aby sprawić radość komuś bliskiemu.
Dowodem na to są zdobione słoiczki , które swoją karierę zawdzięczają TUSAL-owym zabawom.
Jak się okazuje wiele osób widzi w nich również doskonały upominek , lub opakowanie do niego !
Zgadzam się z tym pomysłem bo i mnie przypadł on do gustu.
I tak się dzieje , że od czasu do czasu ktoś prosi mnie o zrobienie takiej ozdoby.
Nie czuje się ekspertem jeśli chodzi o haft wstążeczkowy , ale jak widać dominuje on na moich wieczkach od słoiczków . Robi się go bardzo przyjemnie , szybciej niż innego rodzaju haft np liczony-krzyżykowy 
i szybciej też cieszy oko rezultatami . I wbrew pozorom rozwija kreatywność!.
I tak powstał zamówiony kilka miesięcy temu ( o zgrozo) słoiczek .
Po wyszyciu wianuszka zastanawiałam się co do niego dodać , 
pomyślałam o akcencie z pajęczyną , ponieważ Wam się podobała .
Doszłam do wniosku ,ze właścicielka nie obrazi się na małego  , nieszkodliwego pajączka ,
który snuł swoją sieć miedzy pakami żółto-pomarańczowi-brązowych róż.
A tak prezentuje się z każdej strony.












Pogoda nas nie rozpieszcza a do tego złapała mnie grypa ! ból gardła trochę się zmniejszył ,
na szczęście nie mam męczącego kataru , ale ból głowy i mięśni dokucza niemożliwie.
Wspomagam się miksturkami własnej roboty i znieczulam miksturami , które pozwalają czasem coś
 zrobić by nie oszaleć z powodu niemożności złapania igły i nitki he he.

I tak idę małymi kroczkami do przodu a czasem cofam się do tyłu no ale ja mam to chyba
zapisane w genach !
Ale ! w ubiegłym tygodniu udało mi się wysłać do Was 3 przesyłki , uważam to za wielki sukces hi hi
proszę nie komentować tego zdania.
Jedna z nich poleciała do uroczej i utalentowanej Brydzi , która poprosiła mnie o zrobienie broszki.
 W komplecie powstał też pierścionek .






 Obecna Właścicielka kompletu poinformowała mnie , że przesyłka dotarła do niej w całości !
z czego bardzo się cieszę , ponieważ nie wszystkie miałyście takie szczęście...


Do Kasi poleciał pierścionek i wisior z czerwonymi różami , jest to upominek z okazji mojej zabawy
Podaj Dalej .Przykro mi , ale pierścionek dotarł do Kasi w 2 częściach !
chociaż starałam się go zabezpieczyć . Jeśli nie znajdę sposobu na bezpieczne wysyłanie biżuterii tego typu
to więcej nie będę wysyłać pierścionków poczta buuuuuu.



Wysłałam też paczuszkę do ...kolejnej Kasi
I tutaj nie było problemów z pocztą ! Na szczęście tutaj wszystko było w całości.





Bardzo się ciesze , że pomimo pewnych trudności upominki dotarły i sprawiły trochę radości.
Już myślę o kolejnych wysyłkach , ale niektóre drobiazgi musza nabrać mocy ,
dlatego proszę o cierpliwość!!!!!!! na pewno dostaniecie upominki.

W tym miejscu chciałbym  jeszcze podać Wam link do niezwykłej osoby !
której strona wydaje się nie być zbyt popularna ! , zdaję sobie sprawę ,że Wielcy nie potrzebują reklamy !
ale nie o reklamę mi tu chodzi ale o szerzenie wiedzy o tym rodzaju hafcie , który nie jest zbyt popularny
ponieważ wymaga niezwykłych , nieprzeciętnych zdolności , które warto poznać lub chociaż trochę się zaznajomić z ta techniką . a niż któraś odkryje w sobie dar !.
Polecam Wam blog Doroty Chmielewskiej niezwykle utalentowanej osoby.
Jak zauważyłam niektóre z Was tam bywają i nic nie mówiłyście !!:):)

I na sam koniec , ale nie dlatego , że nie szanuję i lekceważę Przewspaniałą osobę ''Ateny''
ale dlatego ,ze jest mi wstyd !!!!!!!!!! ponieważ nie wspomniałam o Jej sesji zdjęciowej w tym samym miesięczniku w którym wystąpiła nasza Ulencja !
Na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć  tylko , że kiedy kupiłam rzeczony miesięcznik to nawet nie zdążyłam go przejrzeć jak porwała mi go mamusia , która koniecznie chciała poznać Ulę... no i nie obejrzałam go dokładnie...a w domu przeczytałam na blogu Anety o jej sesji... jaki wstyd !!!
Anetko ! bardzo Cie przepraszam , ale mi głupio , mam nadzieję ,że tu nie zajrzysz i ten nietakt przykryję kolejnym postem buuuuuu , ale ze mnie burak !
Gazeta wróciła do mnie wczoraj , ale już nie jestem pewna kogo jeszcze ominęłam...dopiero będę ja czytać..
Czoło mnie boli nie tylko z powodu grypy , ale bicia w ścianę ...
Idę związać głowę , pa ....
Zakręcona Luna...

46 komentarzy:

  1. Wiesz ja to nie przepadam za nową biżuterią ale od jakiegoś czasu to się zmieniło! A to od tego momentu jak zajrzałam do Ciebie i po prostu te różane wstążeczki mnie oczarowały! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To największy komplement jaki można usłyszeć ... dziękuję :)

      Usuń
  2. Luna! Ty nasza wstążeczkowa królowo, bardzo piękne jesienne barwy na słoiczku! I Biżuteria też przecudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... jeszcze mnie nikt królową nie nazwał... a myślałam ,że królowa jest tylko jedna P)

      Usuń
  3. Że też nie mogę zobaczyć jak baranka w ścianę robisz. I jestem pewna, że wiedziałaś, że ten fragment skomentuję, hihi.
    Jakoś strasznie się Kasiek namnożyło i już się pogubiłam ale pierścienie i wisiory rewelacyjne. O słoiczku oczywiście muszę wspomnieć. Widzę, że robactwo u Ciebie się pleni i w zasadzie doszłaś do perfekcji w ich tworzeniu. Dobrze, że Kassandra nie widzi bo zaczęłaby krzyczeć. Pachnie mi u niej arachnofobią.
    Kochana, odezwę się w najbiższym czasie bo chyba miałam do Ciebie oddzwonić i...właśnie, co się stało???Oczywiście nie przyznam się za żadne skarby świata, że zapomniałam.
    Buziole wielkie przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam się domyśleć , ze to skomentujesz... nie takie to trudne P)

      Usuń
  4. Wszystko bardzo ładne pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne.. cudowne, smaczne i pozytywnie wyrafinowane kompozycje..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co zrobiłaś jest wspaniałe. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam te wstążeczkowe cudeńka na wieczku. Piękna, estetyczna kompozycja wianuszkowa i pajączek super. Ach . .. a biżuteria promienieje urokiem i talentem Twoich rączek. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę , abyś mogła cieszyć się z każdej chwili tworzenia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) od Waszych komplementów juz czuję się lepiej :)

      Usuń
  8. Cuda zrobiłaś, Twój haft wstążeczkowy osiągnął wyżyny perfekcji. Pajączek był idealnym dodatkiem do wianuszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym tego wyzynami perfekcji nie nazwała ... ale miło myśleć ,że inni tak sądzą.P)

      Usuń
  9. Extra sloiczek! I biżuteria również ! "Miszczu" z Ciebie wstążeczkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Luna piękny ten słoiczek z pajączkiem, a biżuteria po prostu cudowna co jedna to ładniejsza. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nacieszyłam oczy Twoja biżuterią... jak można wyhaftować wstążkami na tak małej powierzchni??? Ja tylko muliną próbowałam i ledwo się zmieściłam ;-), a tu róże, i to po kilka na w jednej bazie - nie ogarniam... A sieć pajęcza wyszła rewelacyjnie!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj da sie da , tylko trzeba uważąc na język... aby go nie odgryść.P)

      Usuń
  12. Ślicznie realizujesz swoje pomysły, są przepiękne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te Twoje prace, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pajączek pięknie się wkomponował w róże :-) jak pięknie pozyskuje jego sieć, jakby kropelki rosy. Biżuteria obłędna:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne wieczko! Świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po niedługim namyśle stwierdzam, że jesteś mistrzynią haftu wstążeczkowego. Niezmiennie jestem pod ogromnym wrażeniem i techniki i pomysłów. oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna nie mów tak bo prawdziwe mistrzynie się obrażą , naprawdę ten rodzaj różyczek nie jest taki skomplikowany , zobacz co wyprawia ze wstążką Anstahe
      http://anstahe.blogspot.com/.

      Usuń
  17. Śliczne te kompleciki. Słoiczek zrobił się urodziwy w takim wdzianku. Bardzo fajny pomysł na pajączka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękności stworzyłaś. Pozdrawiam utalentowaną osóbkę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są twoje hafty wstążeczkowe

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne są Twoje hafciki wstążeczkowe! Ja zawsze się dziwię, jak to można wyszyć i te wstążeczki nie są pomięte:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko cudne jak zawsze.... i Twoje pisanie też "wysoce energetyczne", a Dorotę Chmielewską znalazłam przypadkiem.... pewnie tuż przed Tobą, a jeszcze dużo wcześniej krążył po internecie jej obrazek z pustynią....opisałam go (słownie) na kursie haftu, jako przykład oddania w hafcie płaskim kolorów pustyni, za pomocą zmian odcienia tego samego koloru i zmian kierunku ułożenia nici.... ale mi sie naukowo napisało....

    OdpowiedzUsuń
  22. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę -bym mogła oglądać więcej tych wstążeczkowych wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. coś wspaniałego... nie umiem tego hafciku...
    wiesz... ten pająk mi nie pasuje...hihi - bo ich nie lubię... delikatnie powiedziawszy

    OdpowiedzUsuń
  24. Luno, prezenciki od Ciebie są przepiękne! Szkody wyrządzone przez PP już naprawione, więc nie ma czym się martwić :) Jeszcze raz dziękuję :)
    Pozwoliłam sobie pożyczyć zdjęcia od Ciebie, bo tak szaro za oknem, że za diabła nie mogę zrobić odpowiedniej fotki :( Mam nadzieję, że się nie pogniewasz. Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. ale wspaniałości tworzysz:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczności! Twoje prace są bardzo inspirujące.No i to wyczucie kolorów. Super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod ogromnym wrażenie,cudne prace!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne prace, takie cuda można zrobić za pomocą igły i tasiemki, jestem pod ogromnym wrażeniem.
    życzę szybkiego powrotu do zdrowia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się Twoje biżu z różami....słoiczek z pajączkiem wyszedł Ci wspaniale:)))
    Zgadzam się z Tobą ,że haft wstążeczkowy jest o wiele łatwiejszy niż inne hafty.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sycyđciarz Obdarowane!! :)) piękne te różyczki - tyle szczęścia na raz :))
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście miało być - Szczęściary Obdarowane !!! hi...hi..... (klawiatura...00

      Usuń
  32. Piękne rzeczy zrobiłaś! Biżuteria fantastyczna, ale pieję też z zachwytu nad tym przykrywankiem z pająkiem!!!! Jest GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy