Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 19 listopada 2013

Śnieg srebrem opruszony


Bardzo się cieszę , że spodobała Wam się śnieżna biżuteria , muszę się przyznać ,
że i ta wersja kolorystyczna najbardziej mi odpowiada.
Chociaż gusta i upodobania są różne , wszystko też zależy do czego taką biżuterie chcemy ubrać.


Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejną , tym razem to kolczyki i broszka do kompletu.


Te drobiazgi powstały wczoraj i tym samym chce rozwiać niepokoje Kajki ! Chyba 
przeczuwałam ,ze zaraz wytknie mi brak kolczyków , dlatego zrobiłam je wczoraj w nocy ! i
aby się nie czepiała to powstała jeszcze broszka  :D.
A dzieci dzisiaj jadły żurek ! głodzić ich nie będę !
Kajka czy jeszcze coś brakuje ? :)


Nie byłabym sobą gdybym nie poeksperymentowała z mieniącymi się wstążkami .
No cóż skoro kolor tu nie pasuje to może srebro! , chyba mi się podoba , a co Wy na to?


Broszce darowałam ,i nie ma srebrnych nitek , forma jest w kolorze antycznego brązu lub złota
i tu nie chciałam przesadzić  z błyszczącymi elementami . Jednak do srebrnej formy srebrna nitka lepiej pasuje. A koraliki jak najbardziej ! Teraz chyba zacznę eksperymentować z cekinami hi hi.
No co przecież Sylwester za pasem !


Mój szklany aniołek posłużył dzisiaj jako model , już dawno czekał na swoje wielkie wejście.



Muszę Wam powiedzieć ,że ta biżuteria niezwykle pięknie wygląda w blasku światła !
Śnieżna wstążeczka i koraliki cudownie się mieniły :).



Kiedy patrzyłam na ten komplet ułożony na szydełkowej serwetce pomyślałam ,że teraz brakuje jeszcze biżuterii z koronkowymi elementami hi hi . Czy to idzie zrobić? !


Chciałam dokleić do broszki szklane koraliki , ale ostatecznie zrezygnowałam , może kolejnym razem...



I na koniec , chciałam powiadomić te z Was , do których nie dotarła wiadomość iż nasza
koleżanka Ula prowadząca wspaniałego bloga 
miała swoją sesję zdjęciowa w miesięczniku " MOJE MIESZKANIE"
miałam tę możliwośc być u Niej przez chwilę i potwierdzam   ,że ta Wspaniała , Niesamowita Kobieta
ma cudowny dom i robi przepiękne rzeczy !!!!!!!!
jeśli któraś z Was jeszcze do Niej nie zaglądała to koniecznie to nadróbcie bo wiele stracicie .
Swoimi pomysłami potrafiła by obdzielić wiele osób!
ula serdecznie Ci gratuluję wspaniałej sesji i przepięknych zdjęć  !
A to dowód na to , że nie ściemniam :P , naprawdę się spotkałyśmy a ja wcale nie jestem 
taka asekurantka jak powiedziała ..hmm jedna z Was hi hi.
Buziak i miłego dnia. !
Luna.

22 komentarze:

  1. Ale cudowna ta biżuteria! Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna bizuteria! To sa wlasnie moje kochane kolory/bial/ i srebrna bizuteria! Pozdrawiam Cie LUNO moja cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. :) nie potrafię, więc chciałabym! Chciałabym zrobić biżuteryjny element...marzy mi się bransoletka, lub pierścionek...
    Tymczasem podziwiam Twoje wyroby:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria ładna, ale ja tu widzę wspaniałe dwie Perły na ostatnim zdjęciu! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria i dwie piękne Kobiety :))) Miło zobaczyć Was na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cuda,sliczna biżuteria:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria bardzo pomysłowa, wyjątkowa, piękna! Spotkania z Ulą zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna biżuteria :)). Dom Uli marzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria , tryskasz wspaniałymi pomysłami. Pozdrawiam i zaglądam do Twojej koleżanki, bo nigdy tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna bizuteria,,,no i witam Was dziewczyny,, swietnie wygladacie,,,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaaaaaaaaaaaaa, nie daruję, oskubię jak zobaczę, z pewnej części piórka powyrywam. Że o Twojej fotce nie pomyślałam. Jakiegoś zacmienia dostałam, i wiem przez kogo.Jak to się stało, grzecznie pytam, jeszcze!!!!!!!!
    Oczy napasłam, żeby nie było, w powiększeniu. Ciekawe dlaczego za okularami się skryłaś. Oczywiście nie asekuracyjnie, no gdzież.
    I nie myśl, że wyrzuty będę miała, że niby przeze mnie w nocy dłubałaś. Jak przyjedziesz to żadnej nocy nie prześpisz-szkoda czasu więc się cwicz. I chłopaki jak głodne chodzą-rozumiem, że zupą mieli się najeśc-to niech zawijają się do CIOCI do Wawy. Na futrujemy chłopaczków jak ta lala.
    Ok, teraz doszliśmy do sedna, No, wreszcie jestem ukontentowana, hehe. Nie brakuje mi juz niczego-czy ja powiedziałem , że mi żony brakuje, jej po prostu nie ma- to końcówka kawału a całośc jak sie spotkamy.
    Matko, jak ja dzisiaj plete, ale uśmiałam się czytając Twojego posta i nie mogłam przejśc obojętnie. Wszystko prezentuje się rewelacyjnie i tyle.
    Kofam Cię
    paaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. No biżuteria prześliczna jak dla królowej Lodu z bajki, jak zwykle mistrzowsko wykonana i jak miło zobaczyć jak wygląda Luna :). a na stronie Uli sie zauroczyła tymi wystrojami i te naparstki poukładane w szafeczkach no po prostu bosko będę zaglądać często :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplet i taki jak piszesz nie mozna oderwać wzroku ;D
    Spotkanie cudowne, uściski ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pięknie wyglądacie gratuluję sesji i spotkania - super są przyjaźnie blogowe a zwłaszcza jak mają odzwierciedlenie w realu natomiast twoja kolekcja biżuterii jest niesamowita pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekna jest ta połyskliwa wstążeczka czy tez nić! A cały komplet wygląda imponująco, świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplet :) A kurat wczoraj kupiłam ten numer i też mnie zastanowiło, że skądś Ulencje znam hi, hi. Zazdroszczę Ci, że widziałaś jej cuda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś wspaniałego! Królowa Śniegu, która będzie je nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. no tez pisałam, że dla Królowej Śniegu, a mój komentarz zniknął?? nie wiem co się dzieje:((
    pozdrawiam cieplutko ponownie :))) piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale teraz jest , tez nie wiem dlaczego czasem nie wstawia komentarzy, pozdrawiam.

      Usuń
  19. Śliczności tworzysz..pięknie to wszystko obfociłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Odwiedził cię na chwilę, i pozostał na 3 godz! co za wspaniały blog, wiele pomysłów, kunszt i ciepło sdes zobaczył, dzięki za miły czas! (Pardon tłumacza języka przetłumaczone)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy