Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 18 listopada 2013

Śnieżna biżuteria -Siłownia Twórcza: " Im bardziej pada śnieg "


Ja całą para przygotowuję się do przyjścia zimy , i świąt ,
 które niezmiennie kojarzą mi się z białym puchem za oknem , chociaż wiemy jak wygląda to w praktyce...
O tej porze roku lubię tworzyć w bieli , perłach , srebrze i lnie.
Temat kolejnej Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku zbiegł się z moimi upodobaniami , 
dlatego łatwiej było mi przygotować prace przykładową na ten temat.
Serdecznie Was zapraszam  do wzięcia udziału w tych zmaganiach.             
Jak zwykle są tez przygotowane dla zwycięzcy atrakcyjne nagrody,.
Serdecznie Was zapraszam.


Przygotowałam wisior w kolorze srebra ,na którym wyszyłam haftem wstążeczkowym różyczkę .
Ozdobiłam ją koralikami w kolorze perłowym. mnie te koraliki kojarzą się z płatkami śniegu...





Najpierw powstał pierścionek a potem postanowiłam zrobić wisiorek.



Na pierścionku widoczne są przezroczyste koraliki które wyglądają  , jak zamarznięte kropelki wody..

Powiem szczerze , że ta wersja kolorystyczna  biżuterii podoba mi się najbardziej .
Mam zamiar dorobić jeszcze kolczyki , i inne.

W tym miejscu zwracam się z prośbą do Was . Z racji tego ,że dochodzą mnie informacje o niesprawnie
działającej poczcie ! Proszę wszystkie osoby , które do mnie pisały a nie uzyskały droga mailową lub inna odpowiedzi o pozostawienie informacji pod postem !
Serdecznie Was pozdrawiam .
Luna.

21 komentarzy:

  1. Przepięknie to wygląda, zwłaszcza wisior. Może nie jestem zorientowana ale czy sprzedajesz swoje dzieła i jeśli tak to jaka jest cena tego dzieła w barwach zimy? Abo co można zrobić by stać się właścicielka tego cuda jeśli nie jest na sprzedaż? pozdrawiam jeszcze jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękna biżuteria - prawdziwie zimowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria jest dostepna, wszystkie informacje na maila.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu śliczny komplet stworzyłaś:) a biżuteria w kolorze bieli jest po prostu elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała śnieżna biżuteria! Bardzo lubię takie irysowe wykńczenie bieli. Idealnie oddaje skrzący się śnieg podczas mrozu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria śnieżna przecudna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna zimowa odsłona biżuterii,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny komplet, z wielką klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udało ci się uzyskać efekt skrzącego się w słońcu śniegu, rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie pomyślane i pięknie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojojoj, nie ma to jak barwne opowieści przez telefon. Ty o niebie ja o chlebie. Teraz jak widzę na własne oczy wiem, co mi trajkotałaś, hihi.
    No, kochana, biżu jest rewelacyjna. Ale, że kolczyków jeszcze nie zrobiłaś, toż to wstyd. Jeść dzieciakom nie powinnaś gotować tylko kolczyki tworzyć.
    Buziole wielkie i dzięki za Fee.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest wspaniała!!!!! Królowa Śniegu byłaby zachwycona:)))
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiałam już na Hamaku, przepiękna !

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy