Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 23 marca 2011

Wiosenne serca


Zazdrościłam Wam serduszek a więc i ja zabrałam się za ich robienie, tym bardziej, że już wcześniej miałam je w planach.


 Kiedy zobaczyłąm jakie piękne drobiazgi mogą powstać rzuciłam ( po raz kolejny niestety!) ,wszystko co miałąm na swoim małym biureczku i tak w dwa zaledwie wieczory powstały małe- duże maleństwa.


Wyglądają na większe ale w rzeczywistości ich rozmiary to około 16cm szerokości i 17 długości.


Powiem Wam i wiem ,że nie jest to oznaka skromności.. jestem nimi zachwycona , urzeczona itd.  ha ha..
Muszę tutaj wspomnieć o mojej kochanej mamusi ,bez pomocy której by nie powstały to Ona je uszyła.

Tej wielkości mam na razie tylko 2 , ale w planach są następne tym bardziej ,że już mam zamówienia.


Moim zdaniem pasują do poduszki z przebiśniegami i tu możecie ocenić ich wielkość.


Pozdrawiam 
Luna.

15 komentarzy:

  1. bardzo ladne i wiosenne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu nie miejsce na fałszywa skromność - są po prostu piękne te serduszka i masz w zupełności prawo się nimi zachwycać, bo pewnie my wszystkie będziemy zachwycone ;-) nie pierwszy raz zielenieje na Twoim blogu z zazdrosci i tak już pewnie zostanie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Burana Twoje komentarze nie tylko poprawiaja mi humor z powodu komplementow ale takze z powodu Twojego poczucia humoru pozdrawiam i dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafty, a zwłaszcza ten z bukietem! No i gratulacje dla Mamy za uszycie tych zjawiskowych serduszek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne serduszka, kwiaty jak żywe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I słusznie jesteś zachwycona tymi serduszkami :)Ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te serduszka!!! Przesliczne wręcz :)))
    Gratuluje talentu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne... mam tak samo jak Ty, jak mi się coś spodoba, to muszę, właśnie już, teraz zacząć, nieważne ile innych haftów czeka. Nie bądź skromna, serducha są naprawdę cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycają,zachwycają są po prostu bajecznie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podglądam hafciki, bo sama mam w planach popróbować. Fajne płócienka na takie małe woreczki/serduszka zdobyłam w szmateksie - po 1zł były jakieś tragiczne bluzeczki, ale z płócienek jak marzenie! Wytnę, potnę i nawet jak zepsuję - żalu wielkiego nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też czasem tak robie ale nie zawsze idzie znalesc odpowiedni material.

    OdpowiedzUsuń
  12. To moja pierwsza wizyta na Twoim blogu..jestem zachłyśnięta Twoimi pracami.Wielka inspiracja i skuszę sie na zrobienie takiego serduszka..wszystkie są piękne.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy