Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 21 marca 2011

Proszę o pomoc

Jesteście dla mnie ostatnia deską ratunku. Jestem zła, wściekła, bezradna, rozgoryczona.. bo od lat nie mogę kupić lnu który by spełniał moje oczekiwania. Patrzę na Wasze dzieła sztuki i krew mnie zalewa, ponieważ aby spróbować coś podobnego uszyć trzeba mieć odpowiednią tkaninę! A ja nie mogę sobie z tym poradzić. Czy możecie mi pomóc? Chodzi mi o tkaniny bawełniano lniane, z których mogłabym uszyć woreczki, poduszeczki i inne drobiazgi. Może macie jakieś namiary na sklepy internetowe? Najłatwiej dostać len z DMc za 50-60 zł ale ten mnie nie interesuje.. nie wierzę, że wszyscy szyją z tego materiału, a jeśli nie to gdzie się zaopatrujecie?
Mam kawałek szarego lnu i trzymam go jak relikwię ponieważ nie umiem się zdecydować na co go przeznaczyć, szkoda go pociąć i szkoda użyć bo może to ostatni kawałek? Błagam pomóżcie bo moja rodzina nie może ze mną wytrzymać i słuchać ciągle moich jęków... i płaczów... Wiem, że wiele osób tą drogą znalazło pomoc, może i ja ją znajdę?...

10 komentarzy:

  1. U nas jest taki fajny sklep z końcówkami serii czy raczej z tzw skazami materiału i dosłownie za grosze, tj. kilkanaście złotych, mozna dostac kazdy material (a skaza to czasem jakas nitka czy kropka nie w tym miejscu, zwykle nawet zauwazyc ją trudno). Jeśli zawitasz na Dolny Śląsk to polecę Ci ten sklep bez wahania :)
    W necie znalazlam cos takiego: http://www.tkaninysklep.pl/len
    Z oferty widzę, że ceny są o połowę niższe od tych podanych przez Ciebie :)
    Pozdrawiam
    PS dziekuję Ci Luno ślicznie za miłe wpisy :)))
    Budujące są te wszystkie cudowne komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupuję len w sklepie: http://www.hobbystudio.pl/. Pozdrawiam!

    Cyber Julka
    http://cyberjulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam dziekuje za adresy sprawdze sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Luna :)
    Mam problem z wyslaniem Ci maila, mozesz sie ze mna skontaktować na poczte: magnolia.craft@interia.pl ???
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem prawie z Łodzi, tu jest największa w Polsce hurtownia z tekstyliami- Polimex. Jednak len można dostać w marketach na stoiskach z zasłonami i firanami. Nie jest aż tak drogi. Poszukaj też w lumpeksach. Można "upolować" sporo zasłon i obrusów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje musze popyta o obrusy.. każdy Wasz pomysł jest cenny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe wy len macie kupując obrusy, a ja jak potrzebuje bawełny to kupuje prześcieradła ;)))
    Zawsze mi to taniej wychodzi niz kupując materiał na metry ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. no tak ale len z przescieradeł nie nadaje sie do haftu krzyzykowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Luna.
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu ;-)
    Z tego, co widzę, jesteś z Wielkopolski. Jeśli masz niedaleko do Wolsztyna (mojego miasta), to po pierwsze zapraszam na kawę, a po drugie do sklepu z lnem. Nie dość, że babka ma różne rodzaje (bardzo duży wybór), to jeszcze dobre ceny. Każdy rodzaj inna cena. Zapłacisz bodajże od 18-36zł za 1m.
    Ja niedawno kupowałam bardzo fajny i dobry gatunkowo len za 28zł/1m.
    Pozdrawiam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy