Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 9 marca 2011

Poduszki moje i już nie moje




Przez 20 kilka lat odkąd wyszywam , udało mi się zrobić kilka poduszek ,niektóre dałam w prezencie inne zostały w moich zbiorach.Ta była pierwsza i już troszeczkę się przetarła na rogach dlatego musiałam oddac ją do naprawy i tak wyglada
 nazwałam ją Dziewczynka w lesie. Wzór pochodzi z ANNY-wydawnictwa BURDA, którą kupiłam będąc w Niemczech.
Ta podusia tez została w moich zbiorach a wzór zaczerpnięty z tego samego żródła co poduszeczka wyżej.






 Mojej chrześniaczce podarowałam poduszkę w stylu młodzieżowym.


Nietypowa pamiątka z okazji ślubu naszych znajomych

Prezent dla mojej mamy na imieniny, ponieważ też kocha fiolety..


To też prezent z okazji imienin mojej mamy jedna z ostatnich poduszek do tego wzór lawendy którą uwielbiam w każdej postaci. Haft płaski i za igłą.


A tutaj w komplecie z poduszką w kształcie serca.


Moim zdaniem nie wszystkie motywy dobrze prezętują się na obrazku, ale to tylko moje zdanie.. To ostatnia poduszka dla Kubusia miś z serii Tatty Teddy. To pierwszy z tej kolekcji i mam nadzieję, ze nie ostatni.. Mam za małe mieszkanie aby takich malutkich obrazeczków było więcej dlatego wybieram podusie, są równie dekoracyjne i zawsze można je gdzieś upchnąć.

8 komentarzy:

  1. Twoje podusie są bajecznie piękne;podziwiam,podziwiam i napatrzeć się nie mogę;;;

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna kolekcja poduszek:)))dziekuje za odwiedzinki u mnie, ja tez tak jak ty uwielbiam elfy:))i kolor fioletowy:)))i misie TT:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudne są te wszystkie podusie, co druga to ładniejsza. Wspaniały miałaś pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne prace! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Są piękne i delikatne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się ,ze moje poduszeczki Wam sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne hafty - tak się cieszę, że przypadek mnie tu przyprowadził podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię poduszki. Twoje są śliczne! Kiedyś sporo haftowałam teraz nie mam cierpliwości, tym większe uznanie dla Twoich dzieł!
    (sekret moich poduch to transfer nitro, prosty i dający wielkie możliwości)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy