Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 14 marca 2011

NIMUE - Moja fascynacja ,moja MIŁOŚĆ.

 

Kto pierwszy raz zetknie się z tą grafiką, ilustracjami nie może pozostać obojętny. To fascynujący świat elfów ,gnomów, czarownic , wróżek ( czyli tego wszystkiego co uwielbiam).

"Celtic Faeries" to książka do której ilustracje wykonał Jean-Baptiste Monge, nie widziałam tej pozycji na polskim rynku a bardzo chęnie bym ją kupiła.
Pewnego dnia zupełnie przypadkowo trafiłam na ten obraz dwa elfy w świetle księżycai od tej chwili moja fascynacja trwa i się pogłębia...


Mały Elf taka jest jego nazwa, to malowidło wprawiło mnie w zachwyt ale najpierw go wyszyłam..
.

A tak wygląda w oprawie.

Widziałąm ten wzór wyszyty też trochę inaczej i na pewno kiedyś spróbuję.
Moim pierwszym obrazem Nimue był Elf motyla..

A tak wyglada mój obraz.


Bardzo oryginalnym pomysłem jest też ten obraz.
Mały skrzat śpiący we fliżance .



Naleśniki to mój przedostatni obraz.


I mój ostatni wyszyty nimuek Rybak , został podarowany..


W tej chwili mam zaczęty ten obraz


ale do jego ukończenia jeszcze trochę mi brakuje, chciałabym bardzo skończyć do Wielkanocy.. ale zobaczymy..


Moim marzeniem jest wyszycie wszystkich Nimue ale nie wiem czy zdołam tego dokonać, ciagle pojawiają sie nowe wzory i są coraz piękniejsze. Jak np. ten

i ten..
Nie ja jestem jego autorka , ale już stał się przedmiotem mojego pożądania ( he he już wiecie jakie są moje pożądliwości), ale jest przecudowny!.

Ale moje najwieksze marzenie jeszcze nie zostało spełnione ..ponieważ nie mam odpowiedniej tkaniny na której  mogłabym go wyszyć. Dlatego  "Pełnia"" bedzie jeszcze musiała poczekać..


A na razie muszę uzupełnić brakującego Rybaka, ponieważ mąż nie da mi żyć..
Pozdrawiam serdecznie...


29 komentarzy:

  1. Nie dziwię się fascynacji, obrazki z tej serii potrafią wyjątkowo zaczarować :)

    a Twoje hafty wyjątkowo oddają wdzięk oryginałów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też choruję na pełnię:) O ile mulina skompletowana jest i czeka to z tkaniną jest faktycznie problem:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Luna ty wiesz że ja też kocham Nimue i ostatnimi czasy pokochałam Norę Corbet. Z nimue póki co mam 2 obrazy wyszyte: Victorię i Degustatora, a z Nory Corbet Poppy.

    Ale Nimue to mnie te naleśniki pociągają i wiele wiele innych buuuuuuuuuuuuu... tylko gdzie czas na to wszystko znaleźc???

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace! Ja też mam w planach hafty z tej serii. Obok nich nie można przejść obojętnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, w swojej kolekcji wzorów mam właśnie Pełnię - nie wiedziałam,z ę to jakiś cykl... w zasadzie nic nie wiedziałam o tym obrazku i dzięki Tobie sie dowiedziałam, ale w pełni podzielam fascynację ;-))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne hafty elfow:))
    Zapraszam cie do zabawy "Moje male tajemnice"
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieto Twój "bziczek" elfowy jest cudowny, te obrazki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy specjalnie nie podobały mi się obrazy haftowane....ale Twoje są fantastyczne!!!!!

    ambitne wzory grafik (pięknych) i ślicznie wykonane!!!

    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadłam tu za pośrednictwem Kasi i podziwiam zarówno Twoje fascynacje , jak i piękne prace.
    Od czasu do czasu jak pozwolisz to tu wpadnę podglądnąć Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ oczywiście zapraszam ,zawsze to miło jak komus podoba sie to co i mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :)) Jak tu bajecznie, piękne hafty :)) Skąd bierzesz te piękne wzory na haft??

    OdpowiedzUsuń
  12. Z internetu oczywiście , ale tez z gazet które mam w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak milo mi się czyta Twoje wpisy,dużo można się dowiedzieć i przecudnych haftów naoglądać:)
    Pełnia mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW!!!!!!!!!!
    Piekne!!!!!!!
    Jeste pod ogromnym wrazeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę mi miło ,bo sa tacy którzy krytykują mowiąc, że sa zbyt mało kolorowe!, no cóz dla mnie takie kolory są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowite rzeczy tworzysz! zwłaszcza te elfy, są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. szperając w necie znalazłam taką stronkę http://violarium.blogspot.com/2011/03/nimue.html

    od razu skojarzyła mi się z Tobą i z Twoim stylem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne są wzorki tej firmy, piękne stworzyłaś hafciki ;o)czy mogłabym Cie prosić o wzór z naleśnikami? Mój mail: myska69@gmail.com Z góry bardzo dziękuje ;o)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna galeria. Te nowe wzory też mi się podobają:) "Pełnia" to i dla mnie marzenie ale może kiedyś:) A nie miałaś we wzorze niteczki o nazwie moher? Bo tak mi się wydaje ze czapeczka skrzata śpiącego we fliżance powinna być nią wyszyta. Pytam ba sama jej szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lun, koniecznie, koniecznie teraz trzeba na len wskoczyć. Na lnie.... po prostu len koresponduje z prostotą i kreską tych grafik. Gratuluję kolekcji :) Ja na tę chwilę dysponuję tylko skrzatem w filiżance ale będzie ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No tak ale nie mam doświadczenia z lnem , nie wiem jak to będzie , ale tez o tym myślałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Luno specjalnie dla Ciebie i jeszcze kilku duszyczek przygotowałam pewien 'mądraliński" post o lnie ;) Ale w tym poście nie napiszę czego używam (za reklamę mi nikt nie płaci ;)) zatem napiszę tutaj. Polecam len Zweigart np.: 32ct Belfast lub 36ct Edinburgh (zależy od gęstości). I koniecznie: doświadczenia nabywa się z praktyką - trzeba tylko wypraktykować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne, wspaniałe, cudowne!
    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nimue haftujesz na "zwykłej" kanwie? (cokolwiek to znaczy, ale nie znam się na tych wszystkich nazwach i wielkościach:D)

    OdpowiedzUsuń
  25. haftytiny-tak te obrazki były robione na kanwie...ale teraz robiłabym na lnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie PEŁNI haft na lnie murano 32 ciężko , ale idzie
      ryba

      Usuń
    2. Witaj w gronie miłośników Nimue. Masz bloga?

      Usuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy