Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 18 marca 2011

Lily of the Valley


Przed laty dostałam od mojego brata pracującego w Niemczech katalog z którego można było zamówić wzory. 


Byłam zachwycona i oszołomiona!. Nigdy wcześniej nie widziałam takich rzeczy. To był świat dla mnie niedostępny. Od momentu kiedy zobaczyłam ten obrazek..


A raczej wzór do niego zaczęłam śnić i marzyć na jawie.. przez długi okres czasu moje pragnienia były niemożliwe do realizacji, ponieważ nasz polski rynek był bardzo ubogi pod tym względem , a to co zaczęło się pojawiać nie zaspakajało moich potrzeb.  Jesli się raz zobaczyło takie cuda to potem niewiele haftów mogło mnie zadowolić.

Autorka tych obrazków była zakonnica, jej obrazki i figurki są mało popularne u nas ,ale urzekają urodą.

Motywami Hummela jest ozdabiana porcelana

Można je znaleźć na przeróżnych przedmiotach..
Mają dosyć charakterystyczną grafikę i dlatego są łatwo rozpoznawalne.


A ja zaczęłam moją przygodę z tą serią od "Lily of the Valley" i nie bedzie to jedyny obrazek z tej kolekcji.




 Następne moje marzenie ma na imię Blue Bell .Mam nadzieję, że i Wam spodoba się ta seria ,uważam,że jest niezwykła.

8 komentarzy:

  1. sliczny haft, na pewno poswiecilas mu wiele czasu, bo wyglada idealnie
    Pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny obrazek. Te serie mają taki sentymentalny, staromodny klimacik. Kolorystyka haftu podoba mi się dużo bardziej niż oryginalnych obrazków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Wam się podoba ,bo ja cały czas jestem pod urokiem tych obrazków. Jeśli chodzi o kolory obrazków to trzeba zauważyć , że sposób ich prezentacji nie zawsze pokazuje wiernie kolorystykę.To prawda, namęczyłam sie nad tym obrazkiem .. ale nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie motywy, są urocze :)
    Ale pracuś z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście kolorystyka tego hafu piękna,zarówno jak wszystkie obrazki na różnych przedmiotach;jestem pod urokiem tego hafciku i także tych obrazków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful cross-stiches!
    Eba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, chciałbym kiedyś taki wyhaftować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne motywy! Dawno nie wyszywałam, ale uwielbiam to robić. Mogłam wyszywać godzinami, robiłam dziennie tysiące krzyżyków, a guzika synkowi do koszuli nie przyszyłam, bo...nie mogłam oderwać się od haftu. Synek urósł, koszulę bez guzika wyrzuciłam, a obrazki pozostały :)))

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy