Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 9 stycznia 2013

Zaskakujący prezent...


Dzisiaj rano odwiedził mnie listonosz... zaniemówiłam z wrażenia po raz pierwszy na widok przesyłki 
a dokładnie jej wielkości !
A drugi raz odjęło mi mowę na widok zawartości !
Jestem pewna , że ta przypadłość dotknęła by każdą z Was !


Czyż haft nie wydaje się znajomy?
Nadawcą tej niezwykłej niespodzianki jest 
Której chyba nie muszę specjalnie przedstawiać , bo prace przez Nią wykonane są zjawiskowe !.
Właściwie nie powinnam się dziwić , bo wszystko co wykonuje i ofiaruje innym 
jest bardzo gustowne , eleganckie , powiedziałabym nawet , że wyrafinowane ,
dopracowane w każdym calu...


W tamtym roku zapisałam się u Niej na zabawę  '' Podaj dalej '' i to własnie jest
''Upominek'' ! z tej zabawy ..
Jestem kompletnie zaskoczona i wzruszona tym co otrzymałam , ta przepiękna szkatułka 
była zawsze moim marzeniem , okrągła z miejscem na haft.
A marzenie to zrealizowała Paulina ... nigdy bym nie pomyślała ,że mogę 
dostać tak wspaniałą rzecz.!


Szkatułka sama w sobie stanowi już niezwykłą ozdobę a co dopiero mówić o 
przepięknym hafcie z połyskującymi nićmi i błyszczącymi koralikami .
Teraz w świetle lampy świecą jeszcze bardziej .


Misterny wzór który jest w stanie zadowolić najbardziej wybrednego konesera haftów.
Zwyczajnie brakuje mi słów ! a zawartość szkatułki !
Stałam się właścicielką przepięknej , magicznej broszki , która mieni się w ciągu dnia 
a co dopiero gdy zapalają się światła . Jest niesamowita !.
Do tego forma na  spinkę , ażurowy motylek owinięty metalizowaną zielona nicią ,
maleńka buteleczka z koralikami , która podbiła serce mojego 
najmłodszego syna he he , wstążka mieniąca się niczym płatki śniegu
(podejrzewam , że został z niej wykonany haft na broszce) ,
 koronki   sznureczek i urocze małe charmsy , które tak kocham !
 a wszystko to kolorystycznie współgrające z haftem 
( mówiłam ,że to estetka i pedantka ) , 
wszystko bajeczne i niezwykłe .
Nie mogę oczu oderwać od tych cudów , 
nawet teraz kiedy pisze zerkam z podziwem na te dary !
Znalazłam już dla niej miejsce za witrynka by mogła cieszyć oczy
 tych którzy mnie odwiedzą.
Istnieje obawa , że od ciągłego otwierania i zamykania naderwane zostaną zawiasy !
Jeśli ktoś uważa ,że przesadzam z tym opisem to zapraszam do obejrzenia innych Jej dzieł , 
którymi zostałam obdarowana..
możecie podejrzeć jak piękny przybornik zrobiła mi Paulina na wymiankę , haft i zawartość
do tej pory budzą mój zachwyt ,
ten 
przyborniczek udało mi się wygrać w zabawie z łapaniem licznika .
Obydwa są niezwykłe i chętnie ich używam..
Droga Paulino , jak Ci pisałam brakuje mi słów by wyrazić co czuję na widok
 szkatułki ,
 którą przygotowałaś dla mnie. Nie jestem też w stanie dobrać słów , które by oddawały
moja wdzięczność , dlatego z serca Ci dziękuję za tak wspaniały podarek.
Ciągle jeszcze  oszołomiona Luna..


22 komentarze:

  1. Masz zupełną rację ....))))Prezent zapiera dech w piersiach....super...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dostałaś prezenty to mi przypomina, że ja muszę się wywiązać z mojego podaj dalej. Wprawdzie rok jeszcze nie minął, ale ....

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznosci dostalas i jak tu nie byc szczesliwa i wzruszona...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Ci otrzymania przecudnych skarbów,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny prezent, ile pracy trzeba bylo w to wlozyc? Ale za to efekt jest rzeczywiscie oszalamiajacy-gratuluje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwykle tak jest, że przez blogowe koleżanki zostajemy cudnie obdarowywane i widać w tym mnóstwo serca, ale to, co dostałaś, jest po prostu niebywale piękne. Oszałamiające podarunki, sama nie mogę się napatrzeć i skrycie zazdroszczę, bo chciałabym to choć dotknąć, zobaczyć "na żywo"... Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jaka wspaniala niespodzianka, jestem pod duzym wrazeniem.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne dary, podzielam zachwyt! i oczywiście troszkę zazdroszczę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Luno! Dla takich emocji, które wzbudziła u mnie lektura Twojego posta, mogę nieustannie coś dla Ciebie tworzyć!:) Dziękuję za każde słowo:) Cieszę się bardzo, że mogłam sprawić Tobie trochę radości:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, to musiała być niesamowita niespodzianka, czuć to po Twoich słowach... :) odwiedzam blog Cyber Julki, tworzy piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowta niespodzianka..piekna, widze ze cieszysz sie przeogromnie..Gratuluje.)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny prezent , tylko pozazdrościć.
    w zupełności rozumiem Twój zachwyt. Gratuluję prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękności, normalnie wcale się tobie nie dziwię że z zachwytu oka oderwać nie można. Piękne rzeczy..... i ten hafci, szkatułka powalająca z nóg.... rzeczywiscie wszystko pieknie wykończone, wyhefcone ..... ohhh gratuluję takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko pozazdrościć - to naprawdę niesamowicie przepiękna rzecz!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna szkatułka zawiera fantastyczne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity prezent... Cudo :) Gratuluję i nie dziwię się, że nie możesz się od niego oderwać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dziwi mnie twoja radośc , tyle slicznosci dostałaś ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna praca, w pewnej chwili pomyślałam, że to mój koszyczek :)) Autorkę haftu rozpoznałam bez czytania Twojego postu.
    Mogę tylko potwierdzić, to co piszesz to święta prawda! W rzeczywistości wygląda dużo lepiej niż na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy